Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar:

Of gebruik ons contact formulier. 

Daarnaast zijn we telefonisch bereikbaar op de volgende dagen en tijdstippen. U kunt ons ook altijd een bericht sturen via Whatsapp.

Bereikbaar op: Tussen
Maandag 19:00 - 21:00
Dinsdag 19:00 - 21:00
Woensdag 19:00 - 21:00
Donderdag 12:00 - 18:00
Vrijdag 19:00 - 21:00

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.