Garantie & reparatie

Je hebt recht op garantie wanneer een artikel binnen de garantietermijn schade of een defect vertoond. Wanneer je recht hebt op garantie, zal MyMagicKitchen het artikel (gedeeltelijk) vergoeden, vervangen of repareren. Slijtage, verkeerd of intensief gebruik en gebruikersschade vallen niet onder garantie. Voor uitgebreide garantievoorwaarden verwijzen we je door naar onze algemene voorwaarden.

Garantietermijn

Elk product heeft een bepaalde garantietermijn. Deze termijn hangt af van de functie van het product, de verwachte levensduur en de kwaliteit. Wij hanteren voor producten altijd de garantietermijn van de leverancier.

    Garantie aanvraag

    Als klant dien je te beoordelen of de oorzaak van het defect/ schade onder garantie valt. Vervolgens dien je de garantieaanvraag in door een mail te sturen naar:



    of vul het contact formulier in.

    Verstuur bij een garantieaanvraag altijd het factuurnummer, een duidelijke klachtomschrijving, de wijze waarop de schade ontstaan is en beeldmateriaal (indien nodig een video) van het artikel of onderdeel waarop de klacht duidelijk te zien is. Wanneer er inderdaad sprake is van garantie, zullen wij dit oplossen middels een vergoeding, vervanging of reparatie. Deze vergoeding of vervanging is afhankelijk van de schade en het onderdeel wat beschadigd is.